BLACK FRIDAY NUOLAIDOS IKI -50%! Katalogas>>
Pasiūlymas galioja iki 2024 12 01.
NEMOKAMAS PRISTATYMAS per 0-2 d.d. atsiimant užsakymą parduotuvėje!

Kaip grąžinti prekę?

Tinkamos kokybės prekes galite nemokamai grąžinti per 365 dienas. Grąžinama prekė turi atitikti prekių grąžinimo sąlygas numatytas Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje.

Prekių grąžinimo sąlygos:

Prekės nebus priimamos atgal, jei:

  • Buvo naudojamos (dėvimos, avimos, ir pan.); 
  • Buvo sugadintos;
  • Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;
  • Prarado prekinę išvaizdą;
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės.
  • Grąžinama ne originalioje/originalioje sugadintoje prekės pakuotėje.

 

Norite internetu įsigytą prekę grąžinti?

1 žingsnis- prisijunkite prie savo pirkėjo paskyros. Į savo pirkėjo paskyrą galite patekti vienu iš šių 3 būdų:

  • jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo Pirkėjo paskyros su savo turimais prisijungimais. 
  • jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo elektroniniu paštu) arba
  • jei esate neregistruotas pirkėjas,  galite užsiregistruoti: Crocs svetainėje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite vesdami užsakyme naudotą elektroninio pašto adresą ir tada prisijunkite. 

2 žingsnis - prisijungę pasirinkite į "Mano užsakymai" langą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą.

3 žingsnis - pasirinkite reikiamą užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate. Spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Toliau pildykite pagal nurodymus.

Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.

Pastaba: jei pirminio užsakymo metu naudojote lojalumo taškus ir prekę grąžinote, lojalumo taškai Jums bus sugrąžinti tokia tvarka:

  • jei prekė grąžinama per DPD kurjerį arba Omniva paštomatą, lojalumo taškai Jums bus sugrąžinti automatiškai į tą pačią paskyrą tada, kai grąžinama prekė bus gauta ir priimta mūsų sandėlyje. Kai prekė bus priimta, gausite automatinį elektroninį laišką, informuojantį apie tai. 
  • jei prekė grąžinama į fizinę parduotuvę, lojalumo taškai sugrįš į Jūsų paskyrą tada, kai parduotuvės darbuotojas priims prekę ir gausite automatinį elektroninį laišką, informujantį apie tai. 

    

Norite internetu įsigytą prekę pakeisti?

 2023m. gegužės 24d. pasikeitė Open24 Taisyklių VI punktas „Prekių grąžinimas“). Klientai apie pasikeitimus buvo informuoti elektroniniu laišku. Prekių, atitinkančių  grąžinimo sąlygas grąžinimo-keitimo procedūra yra tokia:

  • Klientams, įsigijusiems prekę 365 dienų laikotarpyje, bet ne vėliau kaip iki 2023 05 24 (imtinai) suteikiame galimybę (pagal iki šios datos galiojančias prekių grąžinimo-keitimo taisyklės (rasite čia) pakeisti prekę už tą pačią kainą (keitimas yra galimas tik į tą patį modelį ir spalvą). Prekių pakeitimas vyksta tokiu būdu: klientas per savo paskyrą supildo prekės grąžinimo formą ir susigrąžina sumokėtus pinigus įprasta tvarka, aprašyta Open24 puslapyje ir kreipiasi į Open24 klientų aptarnavimo skyrių el.paštu klientams@open24.lt su prašymu gauti nuolaidos kodą kito dydžio įsigijimui
  • Klientams, įsigijusiems prekę nuo 2023 05 25 galioja naujos Open24 Taisyklės (rasite čia)  Tai yra prekių pakeitimas nėra galimas. Primename, kad prekių grąžinimo sąlygas atitinkančias prekes galite grąžinti NEMOKAMAI per 365d. 

  

Kokiu būdu galite išsiųsti/ atnešti grąžinamą prekę?

Prekių grąžinimas yra NEMOKAMAS. Pildydami prekės grąžinimo formą per savo Pirkėjo paskyrą galėsite pasirinkti, kaip norite grąžinti prekę. Galimi pasirinkimai:  

  • Per DPD kurjerį 

Supildę prekės grąžinimą per DPD kurjerį, iškart matysite grąžinimo etiketę su Siuntėjo ir Gavėjo duomenimis. Etiketę būtina užklijuoti  (arba užrašyti ranka) ant grąžinamos pakuotės. Prekes Jūsų nurodytu adresu paims DPD kurjeris per 1-2 darbo dienas (9-18 val). Jei nurodysite klaidingą adresą/pašto kodą - kurjeris neatvyks. Prieš atvykdamas kurjeris neskambina ir neinformuoja sms žinute. Jei kurjerio nesulauksite ar bus reikalingas pakartotinis iškvietimas, susisiekite su mumis klientams@crocs.lt arba tel. nr. +370 5 214 4003 (I-V 9.00-21.00 h).

  • Per Omiva paštomatą

Supildę prekės grąžinimą per Omniva paštomatą, gausite sms žinutę ir elektroninį laišką su grąžinimo kodu bei išsamią instrukciją, kaip išsiųsti prekę per Omniva paštomatą. Kodas prekės grąžinimui galioja 7 dienas. Jei kodas nebegalioja ir Jums reikia naujo grąžinimo kodo - susisiekite su mumis klientams@crocs.lt  arba tel. nr. +370 5 214 4003 (I-V 9.00-21.00 h)

  • Į fizinę parduotuvę

Atvykite į bet kurią Jums patogiausią Crocs arba Open24 fizinę parduotuvę čia. (Atkreipkite dėmesį, kad prekių grąžinimas sąraše esančiame ECOALF POP UP Vilnius  taške NEGALIMAS). Su savimi turėkite prekės grąžinimo patvirtinimo laišką, kurį gavote po grąžinimo formos supildymo el.paštu arba žinokite savo grąžinimo numerį R-CR-LT. Parduotuvės darbuotojas prekę priims ir patvirtins jos grąžinimą. Jei pildydami pasirinkote, kad pageidaujate pinigų grąžinimo, pavedimą atliksime per  10 d.d.  

SVARBU: Grąžinimai priimami tik užpildžius internetinę grąžinimo formą. Grąžinimo forma turi būti supildyta atskirai kiekvienai prekei, kurią grąžinate. Prekė turi būti su visomis originaliomis etiketėmis, nesugadinta ir nedėvėta/neavėta. Prekę supakuokite į papildomą pakuotę taip, kad nebūtų sugadinta jos originali prekė ir originalus įpakavimas. Nesilaikant prekės grąžinimo taisyklių , prekė nebus priimta. Jei norite grąžinti kelias prekes, jas galite  pakuoti į vieną bendrą pakuotę. 

 

 

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Jei užsakymo metu gavote nekokybišką prekę arba per 2 metų laikotarpį atsiras gamyklinis defektas,  mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus per 10 d.d. nuo prekės išsiuntimo mums ir atsiųsime Jums automatinį laišką, kad Jūsų grąžinimas gautas. Laiške rasite Jums sukurtą asmeninį kodą tokios pačios prekės įsigijimui mūsų internetinėje parduotuvėje. Kodą panaudoti galėsite per 30 kalendorinių dienų.

Nesijaudinkite, jei prekė jau išparduota – prekės puslapyje spustelėkite „PRANEŠTI“ ir mes jus informuosime, kai tik ji vėl bus prekyboje.

 

Ką daryti, jei prekė yra brokuota? 

Prisijunkite prie savo pirkėjo paskyros vienu iš aukščiau aprašytų būdų ir susiraskite reikiamą užsakymą/ prekę. Spauskite mygtuką "Grąžinti" ir toliau pildykite pagal nurodymus. Grąžinimo priežastį rinkitės BROKAS. Gavę prekę, ją įvertinsime ir priimsime sprendimą dėl prekės kokybės. Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu klientams@crocs.lt, prisegdami prekės nuotrauką. 

 

Kada netaikoma kokybės garantija?

  • esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
  • esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
  • esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnašų; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
  • žybsinčioms LED detalėms.
  • vidpadžiams, pakaloms, raišteliams. 
  • lipnioms juostelėms suteikiama 12 mėnesių garantija.

 

Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į UAB Open24 užpildydamas formą svetainėje  www.open24.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu  klientams@crocs.lt Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu UAB Open24 atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .